مناقصه خدمات شهری شهر مزرعه کتول


اسناد مناقصه عمومی

شهرداری مزرعه کتول در نظر دارد رفت روب خدمات شهری را از طریق مناقصه عمومی به مدت دو سال به پیمانکاران و شرکت های واجـد شرایط که دارای تأییدیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشند واگذار نماید.

1) اقرار به عدم شمول ممنوعیت وضوع قانون راجع به منع مداخله وزراء و نمایندگان مجلسین و کارمندان دولت در معاملات دولتی و کشوری مصوب 22/10/1337.

2) شرکت کنندگان در مناقصه میبایست مبلغ 180000000 (يكصدو هشتاد ميليون ريال) بصورت ضمانت نامه بانکی و یا وجه نقد به شماره حساب  0109468955009 سپرده اشخاص نزد بانک ملی علی آباد واریز و فیش مربوطه را ضمیمه اسناد نمایند.

3) شرکت کنندگان میبایست آنالیز و نحوه محاسبه خود را بطور شفاف و مطابق با قانون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و موارد مشروحه به پیوست ضمینه اسناد نمایند((کلیه مشخصات باید مهمور به مهر شرکت و امضاء صاحبان امضاء باشد))

4) الصاق تأییدیه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در سال 93 و تصویر اساسنامه و رزومه کاری شرکت((فنی– مالی))گردش مالی و دارای صلاحیت 94 باشد.

5) شرکت آمادگی کامل تجهیز کارگاه و ارائه اموال در صورت برنده شدن در مهلت اعلام شده توسط شهرداری را داشته باشد. در غیر اینصورت ضمن ضبط ضمانت نامه با شرکت دوم قرار داد منعقد خواهد شد.

6)پیمانکار باید دارای تجربه کافی در امور خدمات شهری باشد(ارائه رزومه کاری الزامی می باشد).

7) تصویر صفحه اول شناسنامه اشخاصی که حق امضاء دارند.

8) کلیه کسورات و حقوق دولتی از قبیل: بیمه، مالیات، و ... به عهده پیمانکار خواهد بود.

  • 9.متقاضیان دعوت می شود اسناد مناقصه را از امور مالی شهرداری مزرعه دریافت و پاکات مربوطه را تا مورخ 94/05/27 به دبیر خانه شهرداری تسلیم نمایند.

10) هزینه نشر آگهی در دو نوبت به عهده برنده مناقصه خواهد بود.

11) در صورت انصراف و عدم عقد قرار داد، سپرده نفرات اول، دوم و سوم به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.

12) شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار خواهد بود..

13) برنده مناقصه موظف است هنگام عقد قرار داد معادل 10 درصد مبلغ کل قرار داد را بابت تضمین حسن انجام تعهدات ضمانت نامه بانکی تسلیم کارفرما نماید.

14) مدت قرار داد از تاریخ تحویل به پیمانکار به مدت 24 ماه شمسی خواهد بود.

15) شرکت کنندگان در مناقصه مکلفند اسناد مناقصه و پیشنهادهای خود را در پاکتهای جداگانه لاک و مهر شده شامل ((پاکت الف: رزومه کاری، بازرگانی، اساسنامه،اسناد مالي ))و ((پاكت ب: تضمين شركت در مناقصه)) و ((پاكت ج:پيشنهاد قيمت و آناليز قيمت)) بگذارند و همه پاکتها را در لفاف مناسب و لاک و مهر شده قرار دهند در صورت عدم رعایت موارد فوق، به پیشنهادات واصله ترتیب اثر نخواهد شد

16) به پیشنهادات مخدوش، مبهم، مشروط و یا پیشنهاداتی که پس از موعد مقرر رسیده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

17) جلسه کمیسیون عالی معاملات مورخ 94/05/28 راس ساعت 14 برگزار می گردد .

18) در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با واحد امور مالی – قراردادها به شماره 34282541 تماس حاصل نمایید.

 

                                                                                سید مهدی موسوی مهر

                                                                                 شـهردار مـزرعه کتـول

 

asnad.rar [حجم: 1.37 مگابایت] ( تعداد دانلود: 29)

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
تگهای مطلب :
  • بازدید : 1682

نظرات این مطلب :

نام شما
ایمیل شما


پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد را وارد کنید

ارتباط با رئیس شورا

معرفی اعضاء شورا

اوقات شرعی

آمارگیر وبلاگ